WhatsApp
Twitter
İnstagram
Facebook
Yükleniyor...

Sosyal Medya Üzerinden Reklam Vermek

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa İletişim Blog Sosyal Medya Üzerinden Reklam Vermek
07 Ekim 2022, 14:21 0 Yorum 174 Okuma

SOSYAL MEDYADA REKLAM

Sosyal medya hayatımızın her alanında olduğu gibi ticaret alanında da devrim yarattı. Küçük işletmelerden büyük şirketlere, dev markalardan yerel kuruluşlara kadar tüm işletmeler reklam ve tanıtımlarını sosyal medya üzerinden çok kolay ve masrafsız şekilde yapabiliyor.

Sosyal medyanın günümüzde milyonlarca tarafından kullanılması, reklam yapmak isteyen kuruluşları için cazip bir reklam alanı haline geliyor. Şirket, ürün ve marka tanıtımları için normal şartlarda reklam şirketleri için milyonlar harcamak yerine, soysal medya üzerinden profesyonelce yapılacak paylaşımlar, büyük masraf edilerek oluşturulan reklamlardan daha çok ses getiriyor. Afiş ve broşür giderlerinden kurtarıp, çok şık ve renkli bir sanal reklam panosu niteliği taşıyor.

Ancak bu alanda tanıtımını yapan ürünler ve şirketler artık o kadar çoğaldı ki, işletmeler, rakipleri arasında fark edilir olabilmek için pek çok uğraşlarda bulunuyor.

İnternet çağında olmamız sebebi ile artık alışverişler sanal ortamdan tek tıkla halledilebiliyor. Bu sebeple şirketin müşteriler için öncelikle kusursuz bir tanıtım panosu hazırlaması ve dikkat çekici öğelerle ürünlerini tanıtması gerekiyor.

REKLAM HAZIRLARKEN NELERE DİKKAT EDİLMELİ

-Öncelikli olarak sosyal medyada markanızı tanıtırken markaya odaklanmak yerine, müşterilerinizin neden sizi tercih etmesi gerektiğini ve onlara diğer markalardan farklı olarak nasıl hizmetler sunmayı amaçladığınızı anlatmakta fayda var. Bu kalabalık marka güruhu arasından dikkat çekebilmeli ve ön planda olabilmelisiniz.

-Bir diğer önemli unsur ise ürünlerinizin tanıtımını yaparken göze hitap eden, etkileyici ve akıda kalıcı paylaşımlar yapmanız. Bunun için de yine teknolojinin diğer nimetlerinden yararlanabilişiniz. Ürünlerinizin fotoğraflarını paylaşırken yapacağınız çeşitli efekt ve uygulamalarla çok canlı bir vitrin oluşturabilirsiniz.

-Takipçilerinizle yani potansiyel müşterilerinizle yakından ilgi kurmak ve her an onlarla irtibat halinde bulunmak sizin için büyük bir avantaj olacaktır.

-Her paylaşımınızda samimi ve güvenilir olmalı ve müşterilerinizle aranızda güçlü bir bağ kurmalısınız. Bunun yanında sosyal medyada akıda kalıcı ve dikkat çekici olmak için bu ortamda çokça uygulanan hashtag kampanyası kapsamında ürünlerinizi daha geniş kitlelere yayabilir ve potansiyel müşteri sayınızı artırabilirsiniz. Sosyal medyayı olabildiğince profesyonel bir şekilde kullanmaya dikkat ederek reklam ve tanıtım maliyetlerinizi en düşük seviyeye indirmek tabii ki sizin elinizde.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum